Συχνές Ερωτήσεις
-
Με ποιόν μπορώ να επικοινωνήσω αν έχω απορίες;
Αν έχετε απορίες ή ερωτήσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μέσω e-mail στο info@kosmimatakia.gr ή τηλεφωνικα στο 2241076370. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί Δευτερα-Παρασκευή 9πμ-5μμ και το Σάββατο 9πμ-2μμ. -
Τι κάνω σε περίπτωση που έχω πρόβλημα με κάποιο προϊόν;
Όλα τα προϊόντα kosmimatakia περνάνε από αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους. Πιθανότητα να υπάρχει μια μικρή χρωματική απόκλιση απο την φωτογραφία. Αν ωστόσο αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. -
Πώς αλλάζω τα στοιχεία επικοινωνίας μου;
Για να αλλάξετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, πατήστε στο «Ο Λογαριασμός Μου» που βρίσκεται στο επάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας και εν συνεχεία επιλέξτε «Στοιχεία Επικοινωνίας» για να κάνετε τις αλλαγές που επιθυμείτε. -
Τι γίνεται αν έχω ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής μου;
Αν έχετε ξεχάσει το κωδικό πρόσβασής σας, πατήστε στο «Ξέχασα το κωδικό πρόσβασής μου» στην σελίδα εισαγωγής του λογαριασμού σας και ακολουθήστε τις οδηγίες. -
Πως μπορώ να παραγγείλω στο kosmimatakia.gr;
Προσπαθήσαμε να κάνουμε τη διαδικασία παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή. Εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης στη σελίδα εισόδου στο λογαριασμό σας ή δημιουργήστε νέο λογαριασμό αν είστε νέος χρήστης. Μόλις προσθέσετε τα είδη που θέλετε να αγοράσετε στο Καλάθι Αγορών μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά. Στην οθόνη αυτή, θα εμφανιστεί το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας και θα σας ζητηθεί ο τρόπος πληρωμής για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. -
Ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές;
Ναι, ο ΦΠΑ συμπεριλαμβάνεται στις διαδικτυακές αγορές και είναι ενσωματωμένος στην τιμή των προϊόντων μας. -
Είναι ασφαλές να ψωνίσω στο kosmimatakia.gr;
Η ιστοσελίδα kosmimatakia.gr χρησιμοποιεί τις πιο σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας μέσω συνεργασιών με τις μεγαλύτερες και πιο έμπιστες εταιρίες του χώρου. Μερικές από αυτές είναι η Verified by Visa, MasterCard Secure Code και άλλες υπηρεσίες υψηλής κρυπτογράφησης. -
Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Σας ενημερώνουμε για κάθε αλλαγή στην παραγγελία σας μέσω e-mail. Μπορείτε όμως να επισκεφθείτε τον Λογαριασμό σας για να δείτε όλες τις παραγγελίες σας και τις λεπτομέρειες τους. -
Πως μπορώ να επιστρέψω ή να αλλάξω ένα προϊόν;
Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε πλήρως ικανοποιημένοι από την αγορά σας, μπορείτε να επιστρέψετε ή να αλλάξετε το προϊόν μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής. Το είδος θα πρέπει να είναι αχρησιμοποιήτο, στην αρχική του κατάσταση και χωρίς σημάδια φθοράς. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για περισσότερες πληροφορίες. -
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου αφού έχει ήδη αποσταλεί;
Αν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, ή μέρος αυτής, αφού έχει ήδη αποσταλεί, θα πρέπει πρώτα να την παραλάβετε και στην συνέχεια να μας επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση επικοινωνήστε πρώτα με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για να σας καθοδηγήσουμε ανάλογα. -
Έλαβα την παραγγελία μου αλλά λείπει κάποιο είδος. Τι πρέπει να κάνω;
Αν λείπει κάποιο προϊόν απο την παραγγελία σας παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. -
Έλαβα την παραγγελία αλλά μου έχει σταλεί λάθος είδος.
Αν συμβεί αυτό παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών για την επίλυση του θέματος. -
Τι επιλογές αποστολής έχω;
Όλα τα είδη μας αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω ACS courier. Έτσι μπορείτε να γνωρίζετε ότι η παραγγελία σας θα φτάσει με ασφάλεια. -
Πόσο θα κοστίσει η αποστολή της παραγγελίας μου;
Τα έξοδα αποστολής ποικίλλουν ανάλογα με τη χώρα προορισμού και το μέγεθος του τελικού δέματος. Θα γνωρίζετε πάντα το κόστος της αποστολής πριν από την τελική χρέωση της παραγγελίας σας. -
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Η διάρκεια αποστολής καθορίζεται από τη χώρα προορισμού. Για την Ελλάδα είναι συνήθως 3-5 εργάσιμες ημέρες. -
Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης;
Φυσικά. Μπορείτε να ορίσετε διαφορετική διεύθυνση παράδοσης σε περίπτωση που η παραγγελία σας προορίζεται για δώρο. -
Πρέπει να υπογράψω κατά την παραλαβή;
Ναι, η υπογραφή παραλαβής και η επίδειξη ταυτότητας είναι απαραίτητα για την παραλαβή του δέματος. -
Τι γίνεται αν απουσιάζω κατά τη διάρκεια τη παράδοσης;
Αν απουσιάζετε κατά τη διάρκεια της παράδοσης, ο διανομέας θα αφήσει σημείωμα με τα στοιχεία επικοινωνίας του ώστε να κανονίσετε να έρθει ξανά σε κάποια ώρα που θα σας εξυπηρετεί καλύτερα.